Föreningen har ett avtal med Nabo vad gäller förvaltning och fastighetsskötsel.
Kontakta Nabo för frågor om avgifter, fakturor och parkeringskön m.m.
genom att lägga in ett ärende med din fråga eller begäran på Kundportalen.
I portalen kan ni se era avier, ändra aviseringsmetod och se information om
er lägenhet, lokaler, och parkeringar.
Kontaktuppgifter för felanmälan
Det enklaste och snabbaste sättet att göra en felanmälan är genom att logga in
på Nabos portal för felanmälan. Där kan du göra en felanmälan när som helst på
dygnet. Du loggar in på portalen via www.nabo.se/felanmalan.
Du kan också ringa in din felanmälan på 010-288 00 26 (mån-fre kl.07-16).
Vid akuta ärenden är du välkommen att kontakta jouren. Ett ärende är akut om det
innebär risk för skada på egendom eller person. Observera att ärenden på jourtid
debiteras extra och boende kan komma att debiteras för jourutryckning.
Om felet inte är akut och kan hanteras som felanmälan rekommenderar vi att ni
kontaktar Nabo vardagar 07-16.
Jourtelefon: 010-288 00 26 (mån-fre kl.16-07)
Skadedjursbekämpning
Rentokil 010-470 49 55
Telefon: 010-470 49 55
Kontakta styrelsen för att få hjälp med skadedjurssanering.
Saneringen går då på försäkringen som bostadsrättsföreningen har.
Svenska Störningsjouren
Störningar mellan 20.00-06.00
Tel: 08-568 214 00
Under kontorstid: 08-645 00 35 alt. info@storningsjouren.se